Szkolenia w obszarze praca z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Aktywność motoryczna dziecka, ocena ruchu i napięcia mięśniowego
- Dyskomfort odczuwany przez osoby w spektrum autyzmu – praca na symulatorach
- Dyspraksja – syndrom niezdarnego dziecka
- Dziecko w spektrum autyzmu w szkole
- Edukacja włączająca w praktyce szkolnej
- Indywidualizacja procesu kształcenia – praca z uczniem zdolnym i uczniem mającym trudności w uczeniu się
- Integracja i dezintegracja sensoryczna dziecka niepełnosprawnego ruchowo oraz autystycznego
- Jak napisać WOPFU dla dziecka w wieku przedszkolnym
- Metodyka pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu na różnych etapach edukacyjnych
- Obserwacja, poprzez zabawę kierowaną, dziecka przedszkolnego w spektrum autyzmu
- Profilaktyka powstawania i pogłębiania się wad postaw
- Transpłciowy i niebinarny uczeń w szkole
- TUS – Trening umiejętności społecznych
- Uczeń z lekką niepełnosprawnością intelektualną
- Uczeń z zaburzeniami lękowymi. Charakterystyka i metody pracy
- Wpływ zaburzeń integracji sensorycznej na umiejętności szkolne, grafomotorykę i zachowanie
- Wskazówki pracy z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową (ADHD)
- Wzmacnianie kontaktu wzrokowego i relacji z dzieckiem w spektrum autyzmu
- Zobaczyć świat osób z zaburzeniami wzroku