Transpłciowy i niebinarny uczeń w szkole – jak postępować
CEL EDUKACYJNY: Zdobycie podstawowych zagadnień związanych z pojęciem tożsamości płciowej oraz dysforii i niezgodności płciowej u…
CEL EDUKACYJNY: Zdobycie podstawowych zagadnień związanych z pojęciem tożsamości płciowej oraz dysforii i niezgodności płciowej u…
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.
Trening Umiejętności Społecznych Termin szkolenia – 17.10.2020 godz. 8.30- 17.15 Miejsce: Wyższa Szkoła Humanitas Formularz…
W dniu 21 listopada br. w auli Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu odbyła się kolejna…
Czy ocenę z poprawy klasówki powinna stanowić średnia ocen? Jakiś czas temu w Sieci pojawił…
Czy warto było wziąć udział w Konferencji Naukowej „Kompetencje Przyszłości. Eksperci Programowania na start”? 4…
Czy Forum Twórczych Nauczycieli już się rozpoczęło? W dniu 21 maja 2019 r. nauczyciele z…
Czy oceny w szkole są potrzebne? Zagadnieniem, które pojawia się co jakiś czas w dyskursie…
Czy warto wziąć udział w bezpłatnych warsztatach na temat dyskryminacji i mowy nienawiści, praw człowieka…